VIDEO: Ce s-a vorbit in Parlament despre Oana Stanciulescu, Miscarea Legionara si TVR. Tupeu maxim la UDMR

27 mart.

SACCSIV - blog ortodox

Dupa cum stiti:

A inceput prigoana impotriva OANEI STANCIULESCU

Iata si ce s-a vorbit in Parlament:

Conform articolului Parlamentul a validat Consiliul de Administratie al TVR/George Orbean, nominalizarea Guvernului, a fost propus drept presedinte-director general de colegii din CA/ Votul se da miecuri; PSD a anuntat ca nu il voteazade pe Hotnews:

Parlamentarii UDMR au parasit sala inainte de vot.

[…]
„Eu sunt aici in Parlament de 26 de ani nu am apucat o luare de cuvant in care sa se apere Miscarea Legionara si mi-am respectat colegii. Sa ne trezim in 2016 ca in mod direct sa apere cineva miscarea legionara eu nu pot concepe acest lucru. Vom parasi sedinta daca cei care au sarit in apararea Miscarii legionare nu-si vor cere scuze, inclusiv doamna care a fost acuzata de antisemitism. Solutia este foarte simpla: sa fie poftita la microfon si sa-si ceara scuze si sa-si clarifice pozitia…

Vezi articolul original 75 de cuvinte mai mult

INTELEPCIUNE SI ADEVAR

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.