Când inima-ţi spune „ia şi gustă!”

8 nov.

Poteci de dor

În ciuda titlului, asta nu-i postare serioasă. Adică e. Chiar foarte serioasă şi numai cine-a trecut prin asta ştie că nu-i chiar la îndemâna oricui şi că-i mai greu decât pare la prima vedere. Dar nu e în genul ăla de serioasă. Deşi nu am prea multă experienţă în domeniu, tot am trecut de câteva ori prin bătălii din astea pierdute înainte de-a începe. Şi ca să n-o mai lungesc, că nu e deloc filosofie în ceea ce urmează să scriu, despre diete vorbesc. Muaahaaahaa! Helooouiin! Pe cuvânt de diafană că nu vă dau nicio reţetă, că nu ştiu. Şi nici cu sfaturi nu dau în voi, că nu mă pricep şi n-are rost să scriu numai că-mi place cum sună tastele de la laptop când apăs pe ele. Eu doar vă spun ce am de zis, scurt tare că mi-e foame şi mă grăbesc. Şi diete n-am ţinut decât…

Vezi articolul original 644 de cuvinte mai mult

INTELEPCIUNE SI ADEVAR

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.