DUSMANUL ROMANIEI ,GAULEITERUL NAZI,KLAUS JOHANNIS,CU RANJETUL SAU DE ANIMAL INCOLTIT: „MIE NU POATE PSD-UL SA – MI DEA ULTIMATUM!”

30 nov.

Pana sa ia o decizie in privinta celor doua propuneri de ministri – pentru Dezvoltare si Transporturi – trimise de zilele trecute la Cotroceni, dar in privinta carora a anuntat deja ca amana o decizie pana dupa Ziua Nationala, presedintele a tinut sa sublinieze ca nu se abate de la litera legii supreme – Constitutia.

iohannis 6 720x479 Iohannis: Mie nu poate PSD ul sa mi dea niciun ultimatum“Mie nu poate PSD-ul sa-mi dea niciun ultimatum”, a replicat Klaus Iohannis, joi dupa-amiaza, intrebat ce va face in privinta nominalizarilor, avand in vedere ca PSD-ul a anuntat ca daca pana martea viitoare nu va da un raspuns, se vor adresa Curtii Constitutionale.

Reluand ideea ca va analiza propunerile in cauza dupa sarbatorile de 1 decembrie, Iohannis a subliniat ca este “un presedinte care respecta ad litteram Constitutia. “Fiti siguri ca ce fac eu este constitutional”, a sustinut primul om in stat in fata jurnalistilor.

2 răspunsuri to “DUSMANUL ROMANIEI ,GAULEITERUL NAZI,KLAUS JOHANNIS,CU RANJETUL SAU DE ANIMAL INCOLTIT: „MIE NU POATE PSD-UL SA – MI DEA ULTIMATUM!””

  1. Aliosa 30 noiembrie 2018 la 9:11 am #

    A republicat asta pe My Blog.

    Apreciază

INTELEPCIUNE SI ADEVAR

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.